Nakon dva tjedna istraživačkih aktivnosti djecu smo upitali, a tko je stvorio vode. Odgovor koji smo dobili je Bog. Nadalje su se naše aktivnosti odvijale u vjerskom smjeru .
Na pitanje možemo li vodom slikati, bojati, crtati djeca su bila ispočetka malo zbunjena, ali su se uskoro dosjetili da nam za bojanje vodenim bojama treba voda. Mi nismo bojali vodenim bojama, pokazali smo im neke druge načine bojanja i slikanja vodom.
All-focus
„Bog je šesti dan stvorio čovjeka“ – U razgovoru s djecom otkrivamo nalazi li se u čovjeku voda i čemu nama ljudima sve voda služi.
- Razgovor: ima li u nama ljudima vode?
Daniel: “U nama ima vode kad je pijemo. Mi piškimo vodu.“
Tomislav: “Kako bismo živjeli potrebna nam je voda. Žedni smo pa pijemo vodu.“
Nikola: “Ide voda u trbuh kad je pijemo.“
Dominik: “Suze su voda.“
Josipa: “Znoj je voda.“
- Razgovor čemu služi voda
Roko: “Treba nam voda za piti, za oprati ruke.“
Cvita: “Za čistit prozore. Služi nam zato da možemo piti.“
Klara: “Za oprati ruke i za piti.“
Ivano: “Da plivamo, za oprati ruke. Ribice plivaju u vodi.“
Daniel: “Zato da se možemo kupati, da operemo voće kako bismo mogli jesti.“
Dominik: “Za tuširanje da budemo uredni.“
Tomislav: “Da kuhamo ručak i peremo suđe.“ Nikola: “Ljudi bi umrli da nema vode.“
- Što možemo učiniti da vodu očuvamo?
Meri: “Da se ne potroši voda možemo je zatvoriti da ne teče.“
Dominik: “Pošto bacaju smeće i onda bude nečista voda pa ribice umiru, a kad očistimo smeće onda se ribice vrate.“
Kroz vrijeme provođenja projekta u našoj sobi dnevnog boravka napravili smo centar istraživanja vode odnosno postojeći centar u sobi dnevnog boravka obogatili materijalima vezani na temu voda.
Između aktivnosti stvaranja svijeta djeci smo ponudili i grafomotoričke zadatke.
Zbog situacije u kojoj se trenutno nalazimo (pandemija Covid-19) nismo bili u mogućnosti organizirati posjete i izlete (Perućko jezero, izvor rijeke Cetine, itd.)
Zato smo pozvali roditelje na suradnju da s djecom naprave izlet do izvora rijeke Cetine, jezera i drugih oblika vode u našoj okolici.
Kada smo pričali o ljudskom tijelu, pojedina djeca su došla do zaključka da čovjek može voziti brod koji može ploviti na vodi.
Kako smo vjerski vrtić u našem radu se vodimo Biblijom pa smo tako i sada potražili gdje u Bibliji čovjek gradi brod.
Noa i Noina arka te simboli Nione arke bile su naše zadnje aktivnosti u projektu voda.
All-focus All-focus All-focus All-focus All-focus All-focus